marți, 16 decembrie 2014

Mi-am luat un LG L70

SMARTPHONE LG L70


Ca tot s-a dat startul la cadouri, iata, la mine a venit deja Mosul cu un nou telefon - am studiat oferta Vodafone - si am ales exact smartphone-ul care mi se potriveste - ca si configuratie si ca pret - LG L70 + HUSA!
E perfect pentru mine, eu am ales varianta pe alb!

Poze excelente, blit, filmare, lanterna, este rapid, dimensiune perfecta!
Si o husa speciala - prin ecranul mic se vede cine te apeleaza si tot pe acolo poti raspunde, nu trebuie sa deschizi husa - foarte confortabil!
Cand am inceput sa caut nu credeam ca voi gasi ceva care sa mi se potriveasca intr-atat!
In fiecare an in luna decembrie, in familia mea se innoiesc abonamentele si telefoanele, este perioada perfecta sa iti iei un abonament mai bun si un telefon mai bun - acuma gasesti cele mai bune promotii - VEZI INTREAGA OFERTA!

In functie de abonamentul ales, telefonul poate costa 0 LEI! - VEZI DETALII!


Am ales cu incredere LG deoarece am mai avut un smartphone LG, din primele generatii de android cu touchscreen, si este bun si acuma, desi e batranel, are vreo 6 ani, cred, a fost trecut la bunici, insa ei se descurca greu cu touchscreen, asa ca vine si la ei Mosu cu un telefon special pentru seniori - Telefon mobil ALCATEL ONETOUCH 2001, Black - meniu in romana, taste care pronunta cifrele in romana, ecran cu text mare, butoane mari - perfect pentru seniori - VEZI MAI MULT! 

DETALII smartphone LG L70:

Cameră 5 Mpx
Android KitKat 4.4.2
Ecran 4,5 inch
Procesor dual-core 1,2 Ghz
Noul LG L70 face parte din noua generaţie de smartphone-uri lansată de LG la începutul lui 2014. Telefonul vine echipat cu un ecran de 4,5 inch ce suportă o rezoluţie de 400x800px, 1GB de RAM şi un procesor dual core de 1.2 Ghz, o configuraţie potrivită tuturor nevoilor tale de comunicare.
Vei face cele mai frumoase poze cu camera foto de 5 MPx a lui LG L70 iar cu cei 4GB spaţiu intern de stocare nu va trebui să îţi faci vreodată griji că rămâi fără loc pentru ele. Folosind focalizarea foarte largă te asiguri de claritatea imaginilor iar cu butonul de acces rapid nu vei pierde nici un instantaneu preţios. Camera principală este completată de cea frontală VGA cu ajutorul căreia poţi purta conversaţii video şi să foloseşti Skype-ul

VEZI DETALII TEHNICE!

Husa pentru telefonul LG L70 gasiti AICI



Oferta realizata in parteneriat cu VODAFONE si Profitshare!

Va astept si pe facebook, dati like paginii SmartInsert ori pe +Smartinsert unde mai aduc unele oferte rapide, despre care nu mai scriu aici, pe blog!


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu