Sticla Securizata Full Display 3D Curved - la doar 99.90 lei

Sticla pentru protectia ecranului telefonului

De cand a aparut sticla securizata pentru protectia ecranului telefonului, lucrurile s-au schimbat in bine. Cu ecrane atat de mari, telefoanele au devenit vulnerabile, si nu de multe ori am vazut oameni care umblau cu ecranul telefonului spart.
Nu e chiar ieftina schimbarea ecranului. Am avut si eu un HTC fara ecran de protectie si dupa ce am reusit sa-l sparg, am umblat mult timp cu el asa, ca, pana la urma, sa prefer sa iau un alt telefon decat sa schimb ecranul.
Sticla securizata se monteaza usor, nu are nevoie de adeziv, iar telefonul va fi cu mult mai putin expus accidentelor. Ce este interesant e faptul ca aceste sticle de protectie acopera si marginile telefonului, nu doar strict ecranul.

Foarte important: inainte de montarea sticlei securizate de protectie, stergeti bine ecranul, altfel veti avea mereu un ecran patat, pentru ca nu mai puteti sa-l curatati sub folie, daca nu cumva dati jos folia, caz in care va trebui sa puneti alta, ceea ce sigur nu va doriti. - La sfarsitul articolului am pus un video care arata exact cum sa aplicati sticla de protectie pe ecranul telefonului.


Oferta realizata in parteneriat cu QuickMobile si Profitshare!

Va astept si pe facebook, dati like paginii SmartInsert ori pe +Smartinsert unde mai aduc unele oferte rapide, despre care nu mai scriu aici, pe blog!



Comentarii

Postări populare