Din categoria - CE MI-AM MAI LUAT - Smart-TV LED Smart Sharp, 139 cm, 4K Ultra HD

Televizor LED Smart Sharp, 139 cm, LC-55XUF8772ES, 4K Ultra HD - pret redus cu 40%


Eu deja am profitat de reduceri!

Asta pentru ca am prins acest smart-tv - Televizor LED Smart Sharp, 139 cm, LC-55XUF8772ES, 4K Ultra HD - redus cu 40% - de la 5000 la 3000 lei - VEZI DISPONIBILITATEA!


Este un televizor foarte mare, subtire, LED, imagine buna, sunet bun!
Tocmai ce l-am instalat.



Are meniu si manual de utilizare si instalare in limba romana.
Telecomanda este placuta, usor de utilizat.



Conexiuni:
Intrare USB - 1 USB 2.0, 1 USB 3.0
3 Intrari HDMI
Cititor de carduri SD
Intrare video si intrare componenta / audio video
Intrare Mini HD componenta
Intrare mini SCART - si vine cu un mini cablu adaptor SCART
Intrare Mini HD HD componenta - si vine cu mini cablu adaptor pentru componente
intrare CI CARD
Intrare RF/ antena TV
Intrare satelit
Iesire optica digitala
Ethernet
Iesire casti


In cazul in care nu stiati, SHARP este marca japoneza de electronice si electrocasnice, iar cele mai multe ecrane cu recame din SUA sunt SHARP




Daca doriti un smarttv excelent, foarte mare si de buna calitate, Televizor LED Smart Sharp, 139 cm, LC-55XUF8772ES, 4K Ultra HD cu pret redus e o oferta de care merita sa profitati - VEZI OFERTA AICI!

Oferta realizata in parteneriat cu eMAG si Profitshare!

Va astept si pe facebook, dati like paginii SmartInsert ori pe +Smartinsert unde mai aduc unele oferte rapide, despre care nu mai scriu aici, pe blog



Comentarii

Postări populare