3. Black Friday 2012 - cu bannere si programul magazinelor

3. Black Friday - cu bannere si programul magazinelor

Va pun si programul magazinelor, unde l-am aflat - pana joi seara poate se mai anunta cate ceva.

eMAG
- inca nu am un program, insa se stie ca participa la eveniment




evoMAG
- inca nu am programul

Produse evoMAG.ro


AZERTY
Vine cu o serie de produse care vor avea discount de pana la 50%, categoriile: laptopuri, imprimante, componente PC, televizoare, Monitoare, Electrocasnice, Ingrijire personala.




LaptopGaraje
Promotiile incep la ora 00.00 noaptea de joi spre vineri. Ora de finish - 00.00 a noptii de vineri spre sambata. Range-ul reducerilor va fi undeva la 30% si tot ce e pe stoc va fi redus, chit ca nu apare pe banner.




IQBox
- nu am inca programul
IQBox.ro - Premium


ClickShop
- ne anunta ca vineri, 23 noiembrie, incapand cu ora 00.01, a fost emisa o avertizare de COD ROSU de promotii si discounturi - electronice, IT&C, electrocasnice, foto-video, telefoane, casa&deco; caderi masive de preturi la categoriile de ingrijire personala, jucarii, gradina&ricolaj. Nu parasiti PC-urile, Black-Friday loveste in plin Clickshop! Vine si bannerul special!



PC Zone
Inca nu am programul
PCZone


FLANCO
Inca nu am programul
Flanco.ro - Premium


ShopU
Promotii speciale pentru tot week-endul! Toate produsele au 10% Discount automat, iar cele din categoria speciala "Black Friday"vor avea discount intre 20% si 70%.
ShopU.ro


Comentarii

Postări populare