Casti audio BLUETOOTH

Casti audio BLUETOOTH tip DJ

M-am decis sa pun un articol despre castile audio bluetooth pentru ca am incercat o pereche, le-am cuplat cu smartphone-ul si au functionat perfect, mie, personal, mi-au placut foarte mult si am fost placut surprinsa de calitatea lor, asa ca iata-le:

Eu le-am incercat pe acestea:
(acum cu discount)

Casti audio tip DJ, E-Boda The Beat 1000, Bluetooth, Negru (sau rosu)

Mai sunt disponibile si urmatoarele:



Casti audio tip DJ, E-Boda The Beat 2000, Bluetooth, Rosu




Casti audio cu banda AKG Y45BT, Bluetooth, Alb



Casti Creative Bluetooth WP-450 cu Microfon

VEZI ALTE PRODUSE!


Acest articol este realizat in parteneriat cu eMAG!

Pentru mai multe promoti, urmariti paginile de facebook SmartInsert ori pe +Smartinsert!


Comentarii

Postări populare